

Jest to zorganizowana działalność polegająca na odzyskaniu z samochodu wszelkich części
i zespołów przydatnych do dalszej eksploatacji oraz produktów przeznaczonych do powtórnego przetworzenia.
Demontujemy zużyte samochody stosuje się do odpowiednich technologii i procedur dotyczących zbierania przepracowanych olejów, płynów eksploatacyjnych, osuszania akumulatorów, części wykonanych ze stali, szkła, tworzyw sztucznych i gumy.
Oferujemy:
- Przyjmujemy do kasacji wszystkie typy pojazdów
- Odbiór pojazdów i wystawianie zaświadczeń u klienta
- Zapewniamy transport
- Dokonujemy demontażu części zamienych
- Sprzedaż części używanych ze zezłomowanych samochodów
Podstawą do wystawiania zaświadczenia o demontażu pojazdu jest:
- Dowód rejestracyjny bądź inny dokument potwierdzający własność pojazdu
- Karta pojazdu (jeśli została wydana)
- Dowód osobisty właściciela (a także współwłaściciela jeśli występuje)
- Samochód (kompletny lub niekompletny)
Obowiązki właścicieli pojazdów /ustawa z dnia 20 stycznia 2005r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji/:
Art. 18. Właściciel pojazdu wycofanego z eksploatacji może przekazać go wyłącznie do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania pojazdów.
Art. 19. Właściciel pojazdu wycofanego z eksploatacji lub upoważniona przez niego osoba, przekazując pojazd do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu ..., jest obowiązany okazać:
1) dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość;
2) dowód rejestracyjny pojazdu oraz kartę pojazdu, jeżeli była wydana, lub inny dokument potwierdzający dane zawarte w dowodzie rejestracyjnym;
3) dokument potwierdzający własność w przypadku właściciela pojazdu innego niż wpisany w dowodzie rejestracyjnym.
Art. 20. Właściciel pojazdu wycofanego z eksploatacji jest obowiązany w terminie do 30 dni od dnia otrzymania zaświadczenia o demontażu pojazdu lub zaświadczenia o przyjęciu niekompletnego pojazdu złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu.